יצירת קשר
כתוב תגובה

אוהלים להשכרה

אוהל שקוף

אוהל אירועים

אוהל דוממוד

אוהל ליקרה

אוהל שפיץ

אוהל אבלים

השכרת אוהלים הפכה, בשנים האחרונות, לפתרון האידיאלי בתחום האירועים עבור החוגגים ועבור מפיקי אירועים. כיום, ניתן להשכיר אוהלים לכל אירוע ועבור כל מטרה, כמקום האירוע הראשי או כתוספת עבור מקום בנוי. ניתן להשכיר אוהלים למגוון אירועים פרטיים כמו: חתונות, בר או בת מצווה, ימי הולדת ואירועים משפחתיים אחרים או כפתרון אירוח לאירועים עסקיים כמו: כנסים, תערוכות, אירועי חברה ועוד.
את האוהלים ניתן להתקין בתנאי שטח מגוונים – בחיק הטבע, על חוף הים, על שפת הבריכה על מדשאות ועוד.

אוהל לכל אירוע ראו גם בפסבוק 

מגוון האוהלים רחב. הן מבחינת מידות האוהל והן מבחינת סוג היריעות והקירוי: ישנם אוהלים קטנים, בינונים או גדולים, אוהלים שקופים, אוהלי שפיץ, אוהלי יוקרה ואוהלי לייקרה. הבחירה תעשה בהתאם לסוג האירוע ולצורך.
האוהלים מתאימים לשימוש בכל עונות השנה. הם פתרון הצללה מעולה לימי הקיץ החמימים, והופכים לפתרון אופטימלי כאשר משלבים בהם פתרונות מיזוג להשלמת חווית האירוע. במידה ותבחרו לקיים אירוע בימי החורף הסגריריים, יריעות האוהל אטומות לגשמים חזקים ולרוחות ובשילוב עם פתרונות חימום, הופכים כל אירוע לחמים ונעים.

כל אירוע הוא אחר, עם צרכים אחרים, לכן, ניתן לשלב במתחם האוהל: עמדות מזון ומשקאות, תאורה, פינות ישיבה, שולחנות וכיסאות, וכך ליצור אירוע ייחודי, המותאם לצרכים שלכם.

התקנה מקצועית

כדי להבטיח אירוע מוצלח, יש להתקין את האוהל בצורה מקצועית. חלק מהאוהלים ניתנים להתקנה עצמית, אך מומלץ להיעזר בבעל מקצוע, בוודאי עבור האוהלים הגדולים יותר. הצוותים המקצועיים שלנו, יידעו להתקין את האוהל שתבחרו בצורה מקצועית, במהירות ובכל שטח וזאת בכדי להבטיח את בטיחות האירוע ובכדי לחסוך שיבושים מיותרים.

מבולבלים מהמגוון? נשמח לעזור

האתר מציע מגוון רחב של אוהלים להשכרה. אם אתם לא יודעים מה סוג האוהל המומלץ ביותר עבור האירוע שלכם, או שאתם מתלבטים בין הסוגים השונים – הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם.
התקשרו, ספרו לנו על האירוע שלכם ואנו נדאג להתאים לכם את האוהל המדויק עבורכם.
אנו גם נסייע עם צוות התקנה מקצועי להובלה, להתקנה ולפירוק.

לפרטים נוספים, חייגו.

אוהלים להשכרה

יש לכם אירוע חשוב בקרוב והחלטתם, אחרי לא מעט שיקולים ודילמות, שאתם רוצים לחגוג אותו בשטח? אם כך, אין ספק שאתם צודקים, כי אירועים בשטח יכולים להיות מהנים במיוחד. יש משהו שונה ואחר בקרבה לטבע, ביציאה מהשגרה ובארגון של אירועים שלא מתקיימים באולמות מסודרים. מה שכן, חשוב לקחת בחשבון לא מעט פרטים, כמו לדוגמא: השאלה איפה יעמדו האורחים? והאם מזג האוויר צפוי להיות באמת מושלם כמו שאתם מתכננים?כמו כן, אם חשבתם לרגע שאירועים בחוץ אפשר לעשות רק לקראת הקיץ, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. תמיד תוכלו לשכור אוהלים לאירועים ולהקים אותם בכל מקום שתרצו, מה שאומר שאם יהיה קר מידי, האורחים תמיד יוכלו להיכנס לאוהל וליהנות בו מטמפרטורה נוחה ומכך שלא מורגשות בו הרוחות. 

אוהלים להשכרה- מדוע זה כדאי? 

אם חשבתם לרגע שאתם צריכים לקנות את האוהל הגדול לאירוע שאתם מתכננים, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. העניין הוא שיש היום אפשרות לבחור גם באפשרות ההשכרה, אז למה שלא תבדקו זאת ברצינות? ישנם כמה יתרונות ברורים לאופציה כמו אוהלים לאירועים שאתם רק שוכרים, כמו לדוגמא: העובדה שאתם לא צריכים לאחסן אח"כ את האוהל אצלכם בבית. מדובר על אוהלים גדולים מאוד ולכן, גם כשהם מקופלים הם עלולים לתפוס יותר מידי מקום. בנוסף, עם יד על הלב, האם נדמה לכם שאחרי האירוע הקרוב תעשו שוב שימוש באוהל הגדול? התשובה היא לרוב לא ולכן אין כל טעם לקנות אוהלים לאירועים אם אפשר פשוט לשכור אותם וליהנות משירות נהדר. כמו כן, כאשר אתם שוכרים אוהלים כאלה אתם יכולים גם ליהנות מהעובדה שאנשי המקצוע מגיעים ומקימים עבורכם את האוהל בכל מקום שבו תבחרו לחגוג. זה אומר שאתם בעצמכם לא תצטרכו להתעסק בכך ולכן מדובר כאן כעל שיא הנוחות. 

 

אל מי פונים לקבלת שירות אוהלים להשכרה? 

רוצים לשכור עוד היום אוהל לאירוע? מתלבטים מאיזו חברה תוכלו להזמין את השירות? אם כך, יש טעם לברר כל מה שאפשר אודות נותני השירות. האם מדובר על חברה מאוד וותיקה בתחום הזה? הם זו חברה שתוכל לסמוך על אנשיה? והאם החברה זמינה עבורכם תמיד? מה כולל השירות שעליו אתם עומדים לשלם? ובנוסף, האם המחירים נראים לכם נוחים? יש היום לא מעט חברות שעוסקות בהשכרה של אוהלים לאירועים ולכן רצוי לעשות סוג של השוואת מחירים לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הנכונה והמתאימה לתקציב שלכם. 


ראו עוד: השכרת מזגנים​

דילוג לתוכן